Wednesday, February 23, 2011

::abang kata ada blutot::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 11:10 PM
HAI http://www.cute-smiley.com korang2 sume!
hahaha saya nak habaq pasai abg saya nih haa.
begini. jeng3~
hahaha mengong.
hp saya yg chumiL nih agk dah tenat lah ye.
malas dah nk layan lg.http://www.cute-smiley.com
orang call cket je mati.
macam hape dah.
tertekan wehh!

pastu hari tu saya mengaruk http://www.cute-smiley.com lah kt abg saya tuh.
sebabnya, hp 2 3 bijik senang2 je bg kwn dia.
hape dia ingt hp tuh dia yg punya.
jotos karang kepala tuh.
hp saya dah tenat camtu, nk guna hp apa lg?http://www.cute-smiley.com

nak tunggu my akak belikan C3, eh dh tukar.
tanak C3 dah. nak LG GW 305.
hahaha mengoder je.
dia kata tungggu bln 8.http://www.cute-smiley.com
tunggu dgn hati yg sabar & ikhlas.

so, tadi abg saya masuk2 bilik saya bagi hp.
wah! teruja seyh.http://www.cute-smiley.com
pastuh saya tgok hp tuh lelama,
tergelak besar http://www.cute-smiley.com pulak dah saya. hahaha
dia dgn selamber ckp
"okay lah tu, ada blutot"

banyak lah dia punya blutothttp://www.cute-smiley.com
hehe tp okay lah kan drpd hp saya yg dah tenat tuh.

thanks awak sudi layan ini entry

4 gadis & jejaka hot komen ! on "::abang kata ada blutot::"

chii on February 24, 2011 at 12:59 AM said...

hehehe..bestnya abg sponsor tepon eh :p

marshmallow on February 24, 2011 at 7:23 AM said...

hehe best?
macam hampeh lah hp dia.
sedih sy tgok. hihihihi

NotY taPi SkemA on February 24, 2011 at 10:54 AM said...

hahhaa..cuba gak upload skit pic npone 2..
:-)

marshmallow on February 24, 2011 at 11:04 AM said...

hahaha x perlu lah rasa.
giler canggih kot!
hahaha taboley blah seyh.
hihihi

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea