Tuesday, February 22, 2011

::saya gadis biasa::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 10:41 PM
HAI hot peoples!
saya gadis biasa. phewitttttt!http://www.cute-smiley.com
hehehe mengong tau.
act saya bkn gadis yg mementingkan kesempurnaan.
tp saya menerima kelemahan sbb nanti saya
akn jmpe jgk kesempurnaan tuh.
saya bukan gadis materialistik.
cukup sekadar kasih syg yg diberi.http://www.cute-smiley.com
hehehe lalalalalalala~
saya bukan mementingkan paras rupa.
saya bukan mencari seperti HRITIK ROSHAN.
cukuplah sekadar sejuk mata + hati saya memandang.http://www.cute-smiley.com
apa yg penting, terima saya seadanya.
kelemahan + kekurangan + keburukan etc lah.
hehehehhe
and jujur + ikhlas + setia
oo yeahh yeahhhh!http://www.cute-smiley.com

p/s : poyo tak? poyoo tak? ehehe lalalalalalala~

thanks awak sudi layan ini entry

7 gadis & jejaka hot komen ! on "::saya gadis biasa::"

Unknown on February 22, 2011 at 11:04 PM said...

nk cari yg sempurna sgt pun...xbleh gak kan..mana ada manusia yg sempurna..

:D

megat isa on February 22, 2011 at 11:14 PM said...

i pon biasa je tau.

marshmallow on February 22, 2011 at 11:17 PM said...

chii : betul lah dear.
yang sedang2 saja. lalalalalal~

en kau kesah ke : bagus la biasa2 je.
jadi u "saya jejaka biasa"
ahaha lalalalalal~

Putri Sayang Kamu (PSK) on February 22, 2011 at 11:26 PM said...

tak poyo pun dear . hakikatnya , tak ada yang sempurna kat duni ni .

marshmallow on February 23, 2011 at 8:58 AM said...

atiey, thanks dear.
mmg takde yg smpurna pun kan.
so terima saya seadanya kan?
hehehehe thanks awak :)

Woofer Storm on February 23, 2011 at 5:06 PM said...

sy bukan hrithik roshan,tapi mcm salman khan..
dtg bukan nak cari lawan,cuma nak folow sbgai teman..heheee

marshmallow on February 23, 2011 at 6:07 PM said...

haha salman khan pun taknak jugak ler.
okies saya dh follow awk balik.
thanks yep :)

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea