Wednesday, March 2, 2011

::My 1st Giveaway by Shida dan Esya::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 6:47 PM
SAYA join giveaway? okay sila percaya.
saya di tag oleh si gadis comel shida honey. thanks cantik tag saya. hehehe
yang ilhamkan ini giveaway cik shida and her partner cik esya erisya.


kepada siapa siapa nak join sila klik banner di atas ya. harap maklum.
syarat syarat seperti berikut :


1 - Mestilah korang kena ada blog nak join GA ni. Mana yang tak de sila la buat blog ya (:

2 - Follow blog shida dan blog Esya (tiada paksaan ok) *kalau suka blog shida sila like my FANPAGE (:

3 - Buat tajuk entri " My 1st Giveaway by Shida dan Esya " . copy banner pada entri dan sidebar (link kan ke blog shida)

4 - Sila sambung slogan ini : saya suka buat blog kerana........ *buat seringkas yang mungkin sebabnya shida tak suka baca yang panjang lebar macam karangan =p (buat ringkas tapi menarik dan padat)

5 - Setelah selesai semua diatas tag 5 rakan blogger korang (dia mesti tahu) dan komenkan link korang ke entri ini. Mudahkan =)


slogan : saya suka buat blog kerana saya mempunyai masa terluang yang sangat banyak dan saya suka berblog. hehehe selain itu, saya mahu menambah kenalan sebanyak mungkin dan cuba untuk bergaul dengan orang. *saya kurang bergaul dengan orang. harap maklum. hehehe

kemudian saya mahu tag lima rakan yang hot ya.




thanks awak sudi layan ini entry

10 gadis & jejaka hot komen ! on "::My 1st Giveaway by Shida dan Esya::"

kindergartenlibrary on March 2, 2011 at 9:45 PM said...

Gud luck

=)

Unknown on March 2, 2011 at 10:03 PM said...

all da best n gud luckkk :D

marshmallow on March 3, 2011 at 8:12 AM said...

nelly : thanks dear :)

marshmallow on March 3, 2011 at 8:13 AM said...

chii : thanks darL :)

Bunga on March 3, 2011 at 8:29 AM said...

good luck

marshmallow on March 3, 2011 at 9:02 AM said...

thanks dear :)

Orkid Edyliyne on March 3, 2011 at 9:18 PM said...

untuk tambah kenalan...
samalah dengan OE...
hehhe...

good luck... (n_n)

marshmallow on March 3, 2011 at 9:34 PM said...

hehe sudah semestinya tambah kenalan kan dear.

thanks orked :)

Shida Radzuan on March 5, 2011 at 1:28 AM said...

hyep dear tq join GA shida.
GudLuck k hehe,naseb slogan xmacam karangan =P nicelah!

salam kenal dari shida =)

marshmallow on March 5, 2011 at 1:52 PM said...

hehe thanks dear :)
x pjg ke tu? pjg lah tu. ekekeke

salam kenal jugak shida :)

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea