Thursday, March 3, 2011

::Contest Senyum Paling Ceria::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 9:06 AM
CONTEST lagi? haha sila angguk lima kali. syok okay join contest or GA. 
kali ni saya join Contest Senyum Paling Ceria by miss namee.
wehuuuu contest yang sangat menarik okay! i likeee~ 


so kepada siapa siapa nak join sila klik banner di atas ya. 
syarat syarat penyertaan seperti berikut : 


1. Follow blog namee ini untuk sentiasa update dengan perkembangan contest ini. 
2. Buat satu entry yang bertajuk Contest Senyum Paling Ceria. 
3.Kemudian letak lah banner contest ni kat sidebar sekali . 
4.Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terus ke entry contest ini. 
5.Muat naik gambar dan ceritakan mengapa anda gembira di dalam gambar tersebut.heheh..Ala simple simple je :) contoh: Saya gembira kerana baru lepas makan. :D 
6.Dan jangan lupa letakkan link anda di ruangan comment :) 
7.Akhir sekali, tag 3 orang rakan blogger anda and make sure mereka tahu yeah ;) 



so saya nak upload ini gambar. weheeeee~ 


haa bukan main besar lagi saya senyum kan. saya tersenyum lebar gembira senang hati ni sebab adik saya menganggu ketenteraman saya semasa saya menangkap gambar ini. haha sangat nakal itu budak. 

so saya mahu tag 3 friends 



thanks awak sudi layan ini entry

8 gadis & jejaka hot komen ! on "::Contest Senyum Paling Ceria::"

Bunga on March 3, 2011 at 10:54 AM said...

bunga tag..hehe..sory..ari ni tarikh last..lau xsempat xpe..hehe..

http://salsalbilah.blogspot.com/2011/03/giveaway-mak-dara-1st-giveaway.html

marshmallow on March 3, 2011 at 11:00 AM said...

thanks bunga tag.
hehe insyaAllah saya join ya :)

gud luck untuk awak :)

msdani on March 3, 2011 at 11:21 AM said...

indah sekali kata2nya, mencerminkan keagungan dan keindahan :), sukses..

marshmallow on March 3, 2011 at 11:44 AM said...

thanks masdani :)

Unknown on March 3, 2011 at 12:51 PM said...

suwet....

gud luck eh

marshmallow on March 3, 2011 at 1:07 PM said...

thanks chii :)
jom join jugak >.<

KUREKURE COMEL on March 3, 2011 at 3:54 PM said...

alamak...comelnye senyuman tu..hehehe

marshmallow on March 3, 2011 at 5:13 PM said...

hehe thanks mina.
*blushing >.<

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea