Wednesday, April 27, 2011

::bila diaju soalan yang malas nak jawab::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 2:34 PM
HOOLAAA~
lama kot tak update blog sebab pergi honeymoon dekat tasik china selatan. means melayan perasaan sambil diulit mimpi indah disiang hari.

semalam dapat makan tempe goreng cecah sambal kicap. superbbb lah kan. cumaaa saya tak dapekkk makan durian. dok bodek bodek mak suruh beli, mak cakap kat sini tak musim lagi lah. HAHA kempunan =.='

soalan yang selalu diajukan kat saya dan saya rasa macam erghhhh nyampah lah haku nak 
jawab -------> sekarang study kat mana? dah study balik ke belum?


bila saya dapat soalan macam tu rasa malas nak jawab tahu! saya hanya mampu tersengih sumbing kambing okay. bila saya jawab tak belajar mana lagi pun then saya akan dapat jawapan jawapan yang menyakitkan jiwa raga. lah, apesal tak study? result kan bagus. bukan study kat matriks ke?

sejak kapan gue study kat matriks =.=' apply pun tidak. hehh~ dan akan mulalah saya terasa diri ni kerdil bila diaju soalan soalan yang sebegitu rupa. mana idakkk nya, sedang sibuk rakan sebaya bertarung nyawa nak final exam, saya masih lagi dok rileks rileks kat rumah!

padan mukoo ekau! sapo suroh ekau berhenti study doket UiTM doluu? haa kan dah rasa diri tu kerdil even diri ekau tu besauu macam anak gajoh eh! sobbss3~

p/s : sila jangan tanya saya soalan soalan sebegitu rupa lagi ye makcik makcik, pakcik pakcik, cikgu cikgu semua =.=' harap maklum~




thanks awak sudi layan ini entry

10 gadis & jejaka hot komen ! on "::bila diaju soalan yang malas nak jawab::"

Unknown on April 27, 2011 at 10:36 PM said...

oki2..chii x tanya..ehehe..cuma nak tanya..how ru today :p

marshmallow on April 28, 2011 at 9:15 AM said...

@chii
HEHE thanks dear sbb memahami >.<
smlm okay, hari ni pun okay. HEHE thanks dear. i love you!!

NIFA on April 28, 2011 at 5:04 PM said...

er er. nk tanye laen..
p mana mghilang? lama dh tak dtg jenguk epo. isk isk

rina mohamed on April 28, 2011 at 6:06 PM said...

baiklah !saya takkan tanya lagi.haha :P
sabar abid,sabar.. :DD

marshmallow on April 29, 2011 at 8:38 AM said...

@Epola
hai dear. HEHE marshie ada je. jd silent reader. HAHA mood mengong lah dear. sorry :)

marshmallow on April 29, 2011 at 8:40 AM said...

@rina mohamed
HEHE rina tanya takpoo~
abid x kesah pon.
HAHA pilih kasih tak?

rina mohamed on April 29, 2011 at 3:37 PM said...

olololo,termalu rina abid cakap camtu haha ! :DD

misyamissyou on May 2, 2011 at 10:40 PM said...

hah! betul..mmg agak nyampah jap la bile kena jawab soklan cm ni..penat nk jawab soklan same je..

Kira Kekuri on May 2, 2011 at 10:46 PM said...

awww~kalau aku pun kena tanya mcm tuh,malas nak jwab sbnarnya..hihihi

fawzeah zea on May 6, 2011 at 12:36 PM said...

salam...hi abid,sma lar mcm zea dduk uma je,sllu kna tnya soalan2 mcm tue huhuh =__=" mls nk jwb kn..

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea