Wednesday, May 11, 2011

::Slot Akasia~Nora Elena::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 1:17 PM
Assalamualaikum~~

first entry of May. baru nak hupdate. ini pun pasal AARON AZIZ, kalau tak memang berhabuk lah blog ni. cerita NORA ELENA slot Akasia TV3 jam 7pm memang dah menarik minat saya nak dok layannnnn cerita ni. sebab yang paling utama mestilah AARON AZIZ. haha~ boleh??

masa saya dok depan tv tunggu AARON AZIZ punya cerita, saya nampak dia tulis adaptasi daripada novel KASIH YANG SUCI. whoahhhhh~~ ternganga kejap saya tengok tajuk tu. lebih lima kali kot saya baca novel tu. best sangat sangat! so bila saya tengok cerita NORA ELENA tu, saya senyum je. angau tengok AARON. jalan cerita dia memang sama. watak dia semua. memang terbaikk bak kata BOBOIBOY.


dalam cerita NORA ELENA, watak SETH TAN mestilah si gagah perkasa AARON AZIZ dan NORA ELENA si cantik SITI SALIHA. ayat tak boleh blahhh~


walaupun agak ketinggalan post pasal cerita ni, tapi tapi tapi saya nak jugak! boleh?? hari ni episod 3. siapa siapa yang dah tertinggal first and second episode, tengok dekat tonton.com ya.

BUIBUII~~~




thanks awak sudi layan ini entry

8 gadis & jejaka hot komen ! on "::Slot Akasia~Nora Elena::"

Anonymous said...

hihi.. cita nie beshh.. tp, org umh ttp gak nak tgk cite indon, grr~ tgk sekerat jln pla da.. huhu

Bunga on May 12, 2011 at 8:30 AM said...

ah ah..betul2..bunga pernah baca novel tu..dah tau citer xtengok dah..ahha

Unknown on May 14, 2011 at 10:58 AM said...

watak hero hnsem2..aaron ngan zul..ehehe

pRotege oN tHe R0ad on May 14, 2011 at 2:16 PM said...

citer ni mmg best...daripada citer seberang...s0konglah industri drama tempatan..huhuhu...

NIFA on May 21, 2011 at 3:19 PM said...

aaron azizz~ huehuehue #__#

Anonymous said...

sama jln cerita cm nvel ?? xpnh ikut pown . bb rsa cm sama jaa time starting . now xtw aa .

Cik Wani on July 10, 2011 at 12:13 AM said...

jom komen kt link entry wani ni.

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)

aindzaya on April 9, 2012 at 12:59 AM said...

"" Kenapa akak pakai niqab? ".".

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea