Wednesday, March 9, 2011

::korang pernah tak??::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 10:51 AM
morning oLLssss! sudah breakfast ke? saya belum lagi. malas lah nak makan. boleh tak macam tu? malam tadi saya mimpi indah! wewitttt! bahagia punya pasal sampai termimpi mimpi okay. weeeee~

mesti korang dok tertanya tanya apa yang pernah ke tak ni. haa meh sini cheq habaq sikit naa.
korang pernah tak zaman dolu dolu tulis surat rasmi untuk Bahasa Melayu penulisan korang yang gila punya ayat power?!

time zaman kecik kecik okay. otak pun mereng lagi. like darjah 3 darjah 4. sebabnya saya ingat lagi saya tulis surat kiriman rasmi entah hape hape je. malooo seyh ingat balik. banyak bulat bulat merah. ekekekeke


dulu tahun 2001 2002 radio Era kan best gilakk kan. sekarang dah tak layan dah. bukan jiwa. ekekeke lepastu dulu saya kecik kecik layan lah radio Era tu. korang mesti ingat kan ada sorang deejay suka cakap CAUU CINN CAUU!

so nak dijadikan cerita, saya memang semangat tulis saya punya esei tu, panjang punyerr! dah tiba yang last tu saya tulis lah yang benar sipolan sipolan kan. lepastu boleh pulak saya pergi letak perkataan CAUU CINN CAUU tu. 

perghhh power punyerr! boleh pulak formal letter macam tu kan. alah informal letter pun jangan ada hati lah korang nak letak ya. bukan format yang terbaik. memang takde dalam format pun. ekekeke


cehh, time saya tulis tu yakin je "best gilakk aku punya esei ni". last last bila dah dapat balik paper tu, haa hambekk kau bulat bulat merah banyak. hahaha mengong punya orang! tapi time SPM saya dapat A+ what for Bahasa. weeee~

so korang pernah tak tulis yang pelik pelik kat esei korang time zaman kanak kanak ribena dolu? ehehe share maa. sharing is caring what?



thanks awak sudi layan ini entry

16 gadis & jejaka hot komen ! on "::korang pernah tak??::"

Unknown on March 9, 2011 at 11:00 AM said...

takde pngalaman ,
-.-''
tp bulat3 tu ada laa..
sebab ayat songsang. haha :P

marshmallow on March 9, 2011 at 11:13 AM said...

ehehe maloo ingat balik >.<
hihi nasib baik ayat je yang songsang :P

al_hakim on March 9, 2011 at 12:30 PM said...

lupe dah nak buat esei mcm mane..tp kene ingat balik..nak jadi cikgu kan..hkhuk

marshmallow on March 9, 2011 at 12:43 PM said...

ehehe boleh lupa ea?
mesti main bagi je markah kat students >.<
ekekekeke

CahayaCintaIlahi on March 9, 2011 at 2:33 PM said...

yunk ta engat la karangan dolu2
tapi kan .. dulu memang power
sekarang ni aih.. ayat bahasa melayu memang tunggang langgang ni la die melayu mudah lupe ngeee

marshmallow on March 9, 2011 at 2:55 PM said...

ehehe cci tak ingat jugak?
yeke lalink melayu mudah lupa?
hermmm sebabnya? alah, konpius sudahh =.='
ekekekeke :)

tp mmg best lah dear u dolu2 power.
ehehe malooo ngan cci >.<

Unknown on March 9, 2011 at 8:11 PM said...

hahahahaha!skng bm nurul dah karat!!!!waaa ;(

marshmallow on March 9, 2011 at 8:50 PM said...

ehehe takpe. karat boleh polish bagi kilat punyer. heee >.<

KUREKURE COMEL on March 9, 2011 at 9:25 PM said...

hahaha...dgn slumber tu tulis cau cin cau...kihkihkih...


mmg lawak....hahaha....

marshmallow on March 9, 2011 at 10:12 PM said...

gembiranya dia ketawakan saya. ehehe
mmg kelakar kot bila ingat2 balik.
buaddd malooo je >.<

Kira Kekuri on March 9, 2011 at 11:10 PM said...

ahhaha ^^ Cann Cinn Cauu!lawak :D haha aku pun pernah gak,tapi waktu tuh aku khayal..(boleh plak aku khayal??) hahaha..aku entak duk khayal apa,sekali waktu aku mengarang sambil2 mengelamun tuh,tiba-tiba aku tulis apa yg aku pikir tuh.hahah spontan! tapi aku padam balik..hihii

marshmallow on March 9, 2011 at 11:17 PM said...

whoahhh! power rangers lah kamoo nak mengarang sempat berangan. dahsyat gilakk. best kot karang2 berangan. idea mesti mencurah2. ekekekeke
awatnya padam? ehehe idea fresh tu. toksah padam. heee~ :)

Bidadari Syurga on March 9, 2011 at 11:33 PM said...

folow u... lau sudi... folow me back..

marshmallow on March 10, 2011 at 12:24 AM said...

okay aje dear :)

Orkid Edyliyne on March 10, 2011 at 7:16 PM said...

OE tak tulis benda pelik tapi OE tulis perkataan salah...
cikgu OE sampai give up nak cakap dekat OE yang ejaan OE tu salah...
tapi OE buat jugak...

ehehe...
cool habislah boleh letak perkataan tu dekat last...
(n_n)

marshmallow on March 10, 2011 at 10:27 PM said...

ehe OE saje je nak bg unik esei OE tu kan?
hee sbb tu OE saje nak salah eja. ekekeke >.<

cool ea dear? hahaha mcm apa ntah letak word tu =.='

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea