Tuesday, March 8, 2011

::selamat hari wanita sedunia::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 10:19 AM
MORNING oLLssss!
hari ni selasa, 8th march 2011. saya nak ucapkan selamat hari wanita untuk semua wanita.
untuk my mom. I LOVE YOU MOM!
semoga semua wanita wanita kuat dan tabah menjalani kehidupan yang penuh dengan dugaan.


untuk diri saya jugak, semoga awak tabah ya. eheheh boleh tak macam tu?
awak kena kuat ya sebagai gadis. wanita nanti, bila dah masuk zon wanita. ni gadis dulu. ekekekeke
apa apa pun, be strong!

p/s : saya rindu sangat sangat kat awak, abang.



thanks awak sudi layan ini entry

14 gadis & jejaka hot komen ! on "::selamat hari wanita sedunia::"

CahayaCintaIlahi on March 8, 2011 at 10:28 AM said...

selamat hari wanita untuk awak gak dear.. :))

marshmallow on March 8, 2011 at 10:52 AM said...

thanks dear :)
untuk awak jugak >.<

chii on March 8, 2011 at 11:59 AM said...

selamat hari wanita too

semoga menjadi wanita kebanggaan lelaki di luar sana :D

nelly on March 8, 2011 at 12:12 PM said...

Selamat hari wanita sedunia .
=)

aimi shahida on March 8, 2011 at 12:43 PM said...

epi women's dayy :)♥

marshmallow on March 8, 2011 at 1:15 PM said...

chii : thanks dear. sama2 lah kita menjadi kebanggaan ya :)

marshmallow on March 8, 2011 at 1:16 PM said...

nelly : thanks dear. kamoo juga :)

marshmallow on March 8, 2011 at 1:16 PM said...

aimi : happy women's day to you too dear :)

azharr on March 8, 2011 at 2:15 PM said...

selamat hari wanita...betapa sunyinya hidup ini tanpa wanita..hehe

rina mohamed on March 8, 2011 at 3:05 PM said...

selamat hari wanita jugak utk abid !

untuk rina , selamat hari gadis !
bhahaha >.<

marshmallow on March 8, 2011 at 9:09 PM said...

azharr : thanks. selamat hari wanita jugak kat awak. ekekeke :)
wanita mmg penyeri hidup. ehehe

marshmallow on March 8, 2011 at 9:10 PM said...

rina : thanks dear >.<
yelahh, awak selamat hari gadis. saya selamat hari wanita. tak aci =.=
ehehe

Nursyafiqahmad on March 8, 2011 at 11:14 PM said...

ha ?
hari wanita sedunia ke hari ni.okay fine..haha

marshmallow on March 9, 2011 at 12:15 AM said...

hehe yelah syg. saya gadis okies! ekekeke

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea