Friday, March 4, 2011

::orang putus cinta memang macam tu ke?::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 10:20 PM
HAI oLLsssss! malam ni mood entah apa apa je. tak tahu kenapa.
okay, saya cuma tertanya tanya je kenapa bila orang putus cinta jadi macam tu? cehh! macam tak pernah ada pengalaman sendiri je. haiyaaa~

siapa yang putus cinta? saya? bukan lah. saya dengan kekasih hati saya yang comel lote tu okay okay je. ni haa abang saya. putus cinta dengan gadis dia. kesian pulak dah saya tengok.


dok terperap je kat rumah. dah macam anak dara. lepastu dok layan lagu DADALI - DISAAT AKU MENCINTAIMU. macam mana tak makin parah kan layan lagu macam tu. memang macam ni ke kalau putus cinta? dengar lagu sedih berulang ulang kali?

haishh saya pun tak tahu nak cakap apa kat dia. cuma boleh cakap baik baik, lembut lembut je la dengan dia. kalau tak sebelum ni macam halilintar saya cakap dengan dia. mau ribut terbalik rumah ni. ahahaha

kepada abang saya yang hot tu *termuntah kejap saya* sila jangan jadi macam anak dara pulak nak frust macam tu. kuat sikit lah der. saya tahu lah awak dah bertahun tahun dengan dia, tapi nak buat macam mana kan. banyak lagi bunga bunga kat luar sana. kat blog saya ni pun ramai gadis yang cun melecun. sabar okay. *walaupun tahu dia tak baca blog saya, nak jugak cakap macam ni*

p/s : dia putus dengan gadis dia sebab gadis dia terpaksa bertunang dengan pilihan family. sadiss sungguh.



thanks awak sudi layan ini entry

20 gadis & jejaka hot komen ! on "::orang putus cinta memang macam tu ke?::"

Lorna on March 4, 2011 at 10:46 PM said...

timeee willll healll ur bro :)
hehehe....

marshmallow on March 4, 2011 at 10:49 PM said...

hehe hopefully lah.
kesian sungguh tengok dia =.='

uLan on March 5, 2011 at 1:24 AM said...

marshhh.... tak jumpa shoutbox nih.. ihik... jom promote contest saya jom...... jomm..... anyway,yang putus cinta tu kena lah makan vitamin byk byk ye marshhh.. kang hilang selera makan...

marshmallow on March 5, 2011 at 2:08 AM said...

hehe x jumpa ya? huhuhu insyaAllah next time jumpa.

hehe okay, nanti saya suh abang mkn vitamin ya :) thanks kayla.

uLan on March 5, 2011 at 2:36 AM said...

marshhhh!! kali nie tak jumpa lagi... jauh betullah shoutbox marshh tu gie main...!! marshh!!! sila tengok entry lagi ok... sudah ditetapkan anda wajib join!! shout guna !!!!! sebab shoutbox tade.. hihihi

marshmallow on March 5, 2011 at 8:55 AM said...

ada sayang kat tepi tu. ehehe
nanti saya join okay :)

fawzeah zea on March 5, 2011 at 9:46 AM said...

bca entry smbl dgr lagu 2...sedihnya...:(

marshmallow on March 5, 2011 at 10:07 AM said...

macam mana agaknya perasaan abg saya kan >.<

NotY taPi SkemA on March 5, 2011 at 10:47 AM said...

waaa..sedihnyer,,,,kekasih hati nak bertung ngan org lain..tetiba pijah kat cni feeling habs...hahhaaa..

tp mse pijah frust pown pijah akn dngr lagu sme berulang kali..x frust pown mcm 2 gak..kekkeke...kim salam kat abg yerk...(gataiii)

marshmallow on March 5, 2011 at 10:57 AM said...

sedih kan. 5 tahun kot dorang couple. parah sungguh.

haha pijah pun macam tu? ekekekeke skng dah okay kan? hehe saya akan sampaikan! wewittttt~ hehehe

NotY taPi SkemA on March 5, 2011 at 11:32 AM said...

lama 2 5 tahu...wahhh..sedihnyer..pijah mcm leh rase jer perasaan diorang..ecececee..

pijah mmg jns suke dngar lagu ulang2..hehhehee..

marshmallow on March 5, 2011 at 11:45 AM said...

lama ka? entah ler. ehehehe ecehhh macam leh rasa. wewitttt!

oh, sama lah kita suka dgr lagu ulang2. ahaha bkn time frust je >.<

NotY taPi SkemA on March 5, 2011 at 1:15 PM said...

hehhee..mesti la leh rse yunk..pijah dulu pown pernah frust gak..smpaikan xleh dngar lagu lngsng..sebulan lbh gak tau bermusuh ngan radio..frust punye pasl..hehhe..

marshmallow on March 5, 2011 at 7:33 PM said...

hehehe oh pijah macam tu plak ye. tak boleh dengar lagu. jimat elektrik pijah x dengar radio. ehehehe :P

gigiAriEma on March 5, 2011 at 11:42 PM said...

aduh sedih nye..
dah lama kwn tetiba tak..
smga kamo kekal hgga akhir hayat ye dear..
tuk abg kamo msti da yg lgi baik pnya.. :)

KUREKURE COMEL on March 6, 2011 at 12:10 AM said...

lor....sedihnyee...awat la tak pinang awal2...


mina tak pernah putus cinta...so
mina tak tau cmne perasaan tu...



hope abg awak pulih...dan tabah..

Kira Kekuri on March 6, 2011 at 12:06 PM said...

aduhhh! sadis sungguh cerita marshmallow! sabar-sabar.. kita kn ada? kekekekeke ;p

marshmallow on March 6, 2011 at 12:47 PM said...

gigiAriema : haa tu lah kan. syahdu je tu abg saya. gadis dia tunang hari ni kot.
thanks dear. mudah2an kami kekal. amin :)
mudah2an jugak abg saya jumpa yang terbaik.

marshmallow on March 6, 2011 at 12:49 PM said...

kure2 comel : abg saya bru 21 kot. nak pinang macam mana awak. hmmm susah kan kena macam ni. sedih.
insyaAllah dia cepat pulih :)

marshmallow on March 6, 2011 at 12:50 PM said...

kira kekuri : sadis kan? akak tu tunang hari ni. akak tu ckp abg saya sedih semacam je text dia. adehhh saya lah yg kena dgr luahan hati akak tu =.='

ehehe nanti saya reccomen kat abg saya ea. ehehehe :)

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea