Tuesday, March 1, 2011

::Our Memory Photo Contest::

dikarut oleh marshmallow semasa jam 9:29 PM
HAI awak semua! okay, saya di tagged mesra oleh cik hajar hasan. hehe thanks dear tagged saya.
our memory photo contest ni di rekabentuk oleh cik ain.


kepada siapa siapa nak join sila kLik banner di atas ya. mak aih, skema ayat. heh heh
syarat syarat penyertaan seperti yang disenaraikan di bawah. hek eh. hehe


1. Macam biasa, u all kenala follow blog I  dulu..if taknak follow,it's ok.. cuma susahlah bila I update ni..I mungkin tukar closing date cepat..hmm~

2. Tulis entry "Our Memory Photo Contest", Letak banner seperti di atas di dalam entry anda dan link kan terus ke entry contest ini, Letak lah banner contest ni kat sidebar sekali tau!

3. U all mestilah upload gambar u all..gambar tu mestilah ada gambar u all sekali..dan tulislah ayat yang paling simple kenapa u all pilih gambar tersebut. Contoh "I pilih gambar ni sebab I miss my friend a lotzz!!"

4. Akhir sekali, tag 4 orang rakan blogger u all tau.. (",)

5. Hadiah?? gerenti best !! of course anak patung comel lagi besar dariLovely Lace!!

6. Tarikh tutup 01/04/2011


so saya upload gambar ni. jeng jeng jeng!

 


haha saya yang pakai tudung putih tu okies. mereka melindungi mukaku yang cun melecun tu. erkk perasaan saya ke ni? hehe okay, saya pilih gambar ni sebab time ni paling seronok sangat sangat dengan kawan kawan saya. hehehe mumia bagai kan. team kami menang! yeahhhh bebeh!


so saya tag kawan saya yang kiut miut ni ya


l
 l 
V


cik pizahpijah
cik epola
cik noraauliyya


thanks awak sudi layan ini entry

6 gadis & jejaka hot komen ! on "::Our Memory Photo Contest::"

NotY taPi SkemA on March 1, 2011 at 10:32 PM said...

nanti kita buat ok..:-)

marshmallow on March 1, 2011 at 10:38 PM said...

hehe orite pijah.
take your time dear :)

Unknown on March 1, 2011 at 11:27 PM said...

alaaa..x nampak plak muka tn umah..ehehe..

gud luck gak ya

marshmallow on March 1, 2011 at 11:33 PM said...

hehe x cukup tinggi lah chii.
tu yang tak nampak.
hihi thanks chii :)

CahayaCintaIlahi on March 2, 2011 at 9:08 AM said...

dear tanx nt free2 chy buat ekh ;)

marshmallow on March 2, 2011 at 9:13 AM said...

no biggie dear.
take your time ya :)

 

..marshmallowlife.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea